Nu är det dags för första uppgraderingen av vårt medlemssystem. Uppgraderingen innebär en del förbättringar, exempelvis kan lokala ordföranden och medlemsadministratörer snart på ett enkelt sätt mejla sina medlemmar via Membersite.
Uppgraderingen medför att förbundets medlemssystem stängs ner från den 15 januari till senast den 21 januari. Möjligheten att bli medlem på hemsidan kommer vara begränsad under uppgraderingen men beräknas fungera som vanligt igen den 22 januari. Då är fliken Bli medlem klickbar igen och man kan registrera sig samt betala med Swish eller betalkort, precis som förut.
Under uppgraderingen pågår går det bra att bli medlem här.
Eller genom att kontakta förbundskansliet på 08-629 27 80 eller mejla till info@rtp.se.
Uppehållet berör också medlemsadministrationen i Membersite. Ordföranden och medlemsadministratörer kommer inte att ha tillgång till lokala medlemsuppgifter under uppgraderingen. Senast den 22 januari beräknas Membersite fungera som vanligt igen. Du som har frågor kring uppgraderingen av medlemssystemet är välkommen att kontakta förbundskansliet – mejla till info@rtp.se eller ring 08-629 27 80.